Nieuws

Nationaal Marokkaans Verkeersbureau lanceert nieuwe reclamecampagne

Het Nationaal Marokkaans Verkeersbureau heeft een nieuwe reclamecampagne gelanceerd die de bestemmingen voor strandvakanties in Marokko in de kijker moet zetten. Tijdens deze campagne van drie weken worden verschillende radiospots uitgezonden waarin de strandbestemmingen van Marokko worden voorgesteld. Agadir, waar de zon 300 dagen per jaar schijnt. Mazagan, wellnessbestemming waar u zich van alles losmaakt aan de rand van de oceaan. En als laatste, Saïdia en zijn 14 kilometer lange stranden langs een ongerepte Middellandse Zee. De campagnes zullen te horen zijn op Radio 100%NL, Q Music en Radio 538.

Om het effect van deze campagne te versterken, heeft het Nationaal Marokkaans Verkeersbureau een wedstrijd opgezet in samenwerking met radio 100% NL en zijn presentator Robert Feller. Het concept? Luisteraars die een totaal rampzalige rotvakantie hebben doorgebracht, komen hun tegenslagen tijdens de uitzending vertellen. De grappigste anekdotes (de ergste of gekste) geven tien luisteraars een tweede kans om hun vakantie door te brengen op de stranden van Agadir in Marokko! De reisagenten worden niet vergeten: 60 van hen gaan tijdens de Europese Academie van de Kenners van Marokko van 6 tot 10 oktober Essaouira en zijn strand ontdekken.

© 2010, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Vorige bericht

Winnaar Dinner Workshops ABC-rondreis bekend!!

Volgende bericht

Ga gratis naar de sneak preview van Eat Pray Love

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.