Het Customer Contact Center van D-reizen en VakantieXperts is verhuisd naar een modern pand in Breda. Op steenworpafstand van het NAC Stadion bevindt zich het 430 vierkante meter tellende pand dat huisvesting biedt aan 45 adviseurs, allen in eigen dienst.

Ilona Lorié is Manager van het Customer Contact Center. Ze vertelt trots over het nieuwe onderkomen: “We zijn klaar voor de toekomst! Het nieuwe Customer Contact Center sluit perfect aan bij de filosofie van D-reizen en VakantieXperts: het straalt gezelligheid uit en biedt een prettig ‘huiskamergevoel’. Dat gevoel van warmte en persoonlijk advies willen we overbrengen op onze klanten. Ze zijn vaak al goed voorbereid wanneer ze ons via telefoon of social media benaderen. We luisteren naar hun wensen en stemmen ons deskundige advies daar optimaal op af. We zijn pas tevreden als we elke klant volledig ontzorgd is en met een goed gevoel op vakantie kan gaan.”

Leuke last-minute
Een compleet webcare team beantwoordt vragen via chat en social media om de reiziger online te bedienen. Toch wordt het Customer Contact Center nog steeds het meest via de telefoon benaderd. Met 150 bellers per dag is de meest gestelde vraag of er nog een leuke last-minute aanbieding is. Maar ook minder alledaagse vragen komen bij het Customer Contact team terecht. Ilona Lorié: “We hebben een klant gehad die elke maand twee vliegtickets kocht voor  een andere bestemming. Hij vloog dan voor een dag heen en weer, gewoon omdat hij dol was op vliegen.”