Nieuws

Nieuwe commissiestructuur Thomas Cook

Vanaf komende zomer gaat Thomas Cook haar nieuwe commissiestrategie hanteren, dat betekent dat alle accommodaties worden verdeeld in drie categorieën.

“Brons is de basis. In deze categorie vind je de voor ons marge-arme producten, veelal ook last minute geboekt. Zilver, waarvan de commissie hoger ligt, bestaat uit een groot aanbod aan belangrijke accommodaties. Goud biedt de hoogste commissie, in deze categorie vallen de voor ons belangrijkste hotels, zoals de Thomas Cook Hotels & Resorts en partnerhotels”, aldus Rutgher Verstrepen (Commercial Owner Sales bij Thomas Cook).

Thomas Cook voegt binnen nu en eind volgend jaar twintig nieuwe eigen brandhotels toe aan haar portfolio, waarvan in totaal zeventien op de Nederlandse markt te boeken zullen zijn. Het eigen portfolio van Thomas Cook Group komt hiermee op 200 hotels met in totaal 40.000 kamers.

Lees meer in TravelPro 46, die 16 november is verschenen.

© 2018, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

Gratis?!

Volgende bericht

KLM wil naamsbekendheid in China verhogen

Auteur

Sharon Evers

Sharon Evers

"De reisbranche is een interessante branche die nooit stilstaat. En dat is precies waar ik van houd. Ik houd van beweging en ben er graag als de kippen bij als er ontwikkelingen voordoen die ik in elke journalistieke vorm met jullie ga delen."