Nieuws

Nieuwe Director of Customer Care voor Sunny Cars

Sunny Cars focust zich met de aanstelling van Axel Stender als Director of Customer Care nog sterker op kwaliteit en klanttevredenheid. Axel stuurt vanuit het hoofdkantoor in München de Customer Care teams voor de Duitse, Nederlandse, Belgische en Franse markt aan. Zijn belangrijkste verantwoordelijkheden zijn gericht op het bereiken van optimale klanttevredenheid tijdens en na het gebruik van de huurauto.

Axel heeft ruime ervaring in de reisbranche en vervulde de afgelopen acht jaar leidinggevende functies op uiteenlopende gebieden, waaronder de functie van Hoofd Partner- en Kwaliteitsmanagement bij Jochen Schweizer, een grote Duitse aanbieder van beleveniscadeaus. In die rol werkte hij intensief aan het verhogen van de klanttevredenheid, klachtenmanagement en proceskwaliteitsmaatregelen. Vanuit die positie maakt Axel nu de overstap naar Sunny Cars, waar hij verantwoordelijk wordt voor het ontwikkelen van servicestandaarden, het verbeteren van de informatiekwaliteit en het optimaliseren van klantcontact.

Hans Knottnerus, Managing Director the Netherlands, Belgium & France van Sunny Cars: “Klanttevredenheid heeft bij ons een zeer hoge prioriteit, niet voor niets doen we een wereldwijde kwaliteitsbelofte. Dat dat gewaardeerd wordt, zien we onder andere terug in de gemiddelde score van een 9,0 uit ruim 25.000 Nederlandse klantenreviews. Axel brengt veel expertise mee op het gebied van klantenservice. Samen met hem willen we voor klanten die met onze Customer Care afdeling te maken krijgen naar aanleiding van een schade of andere navraag een bijzondere ervaring creëren, waarin de koopbeleving en de onmiskenbare Sunny Cars smile nog meer naar voren komen.” Vorig jaar nam Sunny Cars al Seymour Burt in dienst als Director of Rent a car Quality. Hij reist de wereld rond om de kwaliteit van de verhuurpartners te waarborgen. “We zien onszelf als servicekampioen in het autohuursegment”, benadrukt Knottnerus. “Met de aanstelling van Axel en Seymour ondersteunen we deze claim en blijven we er recht aan doen.”

© 2019, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Vorige bericht

Eurostar komt met 'Press for Champagne'

Volgende bericht

Actiegroep beschadigt huurauto's op Mallorca

Auteur

Sharon Evers

Sharon Evers

"De reisbranche is een interessante branche die nooit stilstaat. En dat is precies waar ik van houd. Ik houd van beweging en ben er graag als de kippen bij als er ontwikkelingen voordoen die ik in elke journalistieke vorm met jullie ga delen."