Beachcomber Resorts & Hotels heeft op de vooravond van haar 65e jubileum haar nieuwe identiteit en daarmee haar nieuwe logo gepresenteerd. Deze ontwikkeling past bij het door het bedrijf uitgezette strategie.

Beachcomber heeft gekozen voor een nautisch symbool, omdat het woord Beachcomber staat voor ‘diegene die de schatten van de zee verzamelt, heeft de kust verlaten’. Door de lekker ‘B’ op een centrale plaats in de vorm van de zon te zetten, wil de keten een connectie maken met de stroming van het water richting het strand. Daaronder prijken de woorden ‘The Art of Beautiful’. Het nieuwe logo wordt de komende weken op alle elf hotels van de groep geplaatst.

“Deze nieuwe rebranding gaat verder dan een eenvoudig ontwerp. Het is een vervolg op onze
bedrijfsstrategie en onze interne aanpak, de consistentie van ons merk. In plaats van het opnieuw uitvinden van Beachcomber, maken we openbaar zijn onze ware schoonheid ligt. Dit project bouwt voort op onze kernwaarden en zal een nieuwe impuls krijgen door middel van verdere betrokkenheid van onze teams”, zegt Gilbert Espitalier-Noël (CEO Beachcomber).