Holiday Extras introduceert een nieuwe, gebruiksvriendelijke website voor reisagenten met veel extra functionaliteiten.

Met de nieuwe website krijgen reisagenten een goed overzicht van de aanbiedingen door het gebruik van een groot aantal afbeeldingen en gedetailleerde productinformatie. De overzichtelijke indeling van het boekingsproces en de filterfunctie maken het bovendien makkelijker om een gerichte keuze te maken voor een passend product. In de nieuwsrubriek vinden reisagenten altijd het laatste nieuws van Holiday Extras en de toevoeging van videobeelden staat op de planning. Het systeem om de boekingen te beheren is ook nieuw. In dit systeem kunnen wijzigingen snel en gemakkelijk worden doorgevoerd.

Echte meerwaarde
Nikolina Lange-Stalinski, Head of European Partnerships Development bij Holiday Extras: “De vernieuwde website voor reisagenten maakt de dienstverlening makkelijker en ondersteunt de agenten om klanten een optimaal advies te geven.” Reisagenten kunnen hun klanten met de producten van Holiday Extras een echte meerwaarde bieden, terwijl ze voor zichzelf een extra provisie zeker kunnen stellen. Reisagenten kunnen voor vragen ook altijd terecht bij de 25 medewerkers van het Holiday Extras Contact Center. “Door een uitstekende service, het uitgebreide productaanbod en de nauwe samenwerking met onze Nederlandse partners hebben wij in het boekjaar 2015/2016 een groei in het aantal boekingen van 35% kunnen realiseren,” Aldus Lange-Stalinski.

Actie voor reisagenten
Ter ere van de aftrap van de nieuwe website heeft Holiday Extras een speciale actie opgezet. Onder alle boekingen die tot mei op de agentensite worden gemaakt, verloot het bedrijf een iPad Mini, een GoPro camera en meerdere bonnen van bol.com. De winnaars worden begin mei bekendgemaakt.