Eliza was here lanceert binnenkort een nieuwe website waarmee het nog beter in wil spelen op de persoonlijke betrokkenheid van de klant. “Wij willen onderscheidend blijven in de reisbranche en gaan ons nog meer identificeren met de klant”, aldus Nicole Scheerens, senior marketeer bij Eliza was here. “Ontdekken staat centraal en de beleving begint al voordat je op reis gaat. Naast Eliza gaan de klant en de eigenaren van onze accommodaties een grotere rol spelen. Actuele updates en relevante content zijn daarbij essentieel. Wij luisteren naar onze klanten. Hun mening en betrokkenheid leiden bij Eliza was here steeds weer tot relevante innovaties.” Onlangs nodigde de reisorganisatie ruim 200 ambassadeurs en nieuwe reisgenoten uit aan tafel voor een culinair buitendiner op verrassende locaties. Engagement stond hierbij voor de reisorganisatie centraal. ‘‘Gezien de grote groep repeaters, welke meer dan 30% is, sluit dit goed aan. En hier blijft het niet bij. Ook de nieuwe website speelt hier op in’’, aldus Scheerens.