Vandaag maakt Oad officieel bekend dat zij dynamic packaging mogelijk maakt voor Nederlandse consumenten. TravelPro schreef hier al eerder over.

Dankzij slimme internettechnologie kunnen consumenten zelf reiscombinaties maken en reizen samen stellen. Reizigers krijgen vanuit een breed productaanbod de vrijheid om een invulling te geven aan hun persoonlijke reiswensen. Tevens kunnen zij hun reis ter inspiratie met anderen delen.

Trend
Karen van der Zanden, directeur: “Deze innovatie past bij de huidige moderne tijd. Consumenten hebben in steeds grotere mate behoefte aan meer flexibiliteit en willen zelf een invulling kunnen geven aan hun reis. Wij brengen op ons platform verschillende reisaanbieders samen en combineren dit met state-of-the art internettechnologie. Consumenten krijgen in een oogopslag reiscombinaties aangereikt en kunnen dankzij de tool invulling geven aan hun persoonlijke wensen. Zo laat Oad de consumenten helemaal vrij in haar keuze bij het samenstellen van bijvoorbeeld stedentrips of zonvakanties”.

Bouwen

Oad wil collega´s en partners binnen en buiten de reisbranche samenbrengen. Het nieuwe Oad zal vanaf 2015 behalve aanbieder van eigen samengestelde reizen ook een platform worden voor aanbod van andere specifieke touroperators. Frans Schuitemaker, directeur: “De lancering van onze innovatieve dynamic packaging module is een eerste voorbeeld van zo´n nieuwe samenwerkingsvorm die wij met een technologiepartner zijn aangegaan.” Komend jaar maakt Oad nieuwe samenwerkingen met andere partners bekend. Hiermee wil Oad haar product aanbod verbreden en daarmee weer snel relevant worden voor een grotere groep klanten.