De grootscheepse gezamenlijke campagne van Oad Reizen en SOS Kinderdorpen heeft maar liefst € 106.450 opgeleverd. Dit bedrag komt ten goede aan het SOS kinderdorp Gulu in Noord-Oeganda. Hier biedt SOS Kinderdorpen een thuis aan ruim 130 kinderen, die slachtoffer zijn geworden van de burgeroorlog. Algemeen directeur Julius ter Haar overhandigde de cheque aan Ronald Hemerik, corporate partnerships manager van SOS Kinderdorpen.Ter Haar: “We voelen ons als reisorganisatie betrokken bij minderbedeelde kinderen in het buitenland. SOS Kinderdorpen is één van de goede doelen die Oad Reizen inmiddels vijf jaar steunt. De samenwerking met SOS Kinderdorpen biedt ons de mogelijkheid om rechtstreeks iets voor deze kinderen te betekenen. Daarom hebben wij op elke verzilverde kortingscheque, die rond de kerst verspreid is, samen met het reisbureau € 5 gedoneerd aan SOS Kinderdorpen. Met dit geweldige resultaat als gevolg’’. Ronald Hemerik, SOS Kinderdorpen: “We zijn erg enthousiast over het initiatief van Oad Reizen. De opbrengst van de actie gebruiken we om kinderen in Oeganda een liefdevol thuis te bieden. Het is goed dat bedrijven en goede doelen elkaar steeds vaker op deze manier versterken. Dit soort gezamenlijke acties biedt ons de kans om steeds meer mensen bekend te maken met ons werk. Voor bedrijven is het bovendien een goede manier om hun maatschappelijke betrokkenheid te tonen’’.