Vandaag is bekend geworden dat Olger Kistemaker per 26 november toetreedt tot de directie van Thomas Cook Nederland als verantwoordelijke voor Distributie & Marketing waarbij hij de afdelingen Marketing, Ecommerce en Sales zal aansturen.

Olger Kistemaker, afkomstig van Action, heeft de afgelopen jaren mooie functies bekleed binnen BCC, V&D, Greetz en De Telegraaf Media Group waardoor hij geen onbekende is in de digitale omgeving waarbij tevens retail een belangrijke rol speelt. Olger brengt veel ervaring mee ter verdere versterking van het directieteam bestaande uit Carola Hoekstra (Managing Director), Martijn van Strien (Director Finance) en Jacco Tas (Director Differentiated & Complementary business).

Carola Hoekstra: “Ik ben heel blij met de komst van Olger. In de snel veranderende wereld en met de nodige uitdagingen voor ons zien we met Olger, die de nodige ervaring heeft met een internationale omgeving nieuwe kansen. Olger is bekend met de retailmarkt maar heeft zeker zijn sporen verdiend in de digitale wereld waardoor wij met veel plezier uitkijken naar onze samenwerking.”

Olger Kistemaker: “Ik ben enorm enthousiast om leiding te gaan geven aan de marketing- en distributieteams van Thomas Cook Nederland. Er ligt een mooie en uitdagende taak om de marktposities van de Thomas Cook-merken in Nederland te versterken. Ik ben er trots op onderdeel te gaan uitmaken van een gedreven team met veel ervaring in de travel business.”