Nieuws

Oostenrijk werkt aan maximale zichtbaarheid met ‘Winterlove’ campagne

Deel dit artikel

Het Oostenrijks Toeristenburo heeft gisteren de grootste wintercampagne ooit afgetrapt in maar liefst zeventien landen tegelijk, waaronder in Amsterdam. Met de campagne ‘Winterlove’ wil Oostenrijk inzetten op samen beleven, zowel op als buiten de piste. TravelPro was aanwezig bij de lancering in restaurant De Kas in Amsterdam, waar ook een liveverbinding was met de nieuwe algemeen directrice van de Österreich Werbung, Lisa Weddig. 

“Vorige winter konden we door Covid helaas geen gasten verwelkomen, maar dit jaar kijken we met groot vertrouwen naar het aankomende winterseizoen. Onze veiligheidsstrategie is op orde. Oostenrijk is een van de eerste landen die de maatregelen voor aankomende winter bekend heeft gemaakt. We lanceren nu de grootste wintercampagne ooit in de geschiedenis van toerisme marketing in Oostenrijk. Met de hashtag #winterlove werken we samen aan maximale internationale zichtbaarheid voor Oostenrijk deze winter”, aldus Weddig. De komende weken zal Oostenrijk overal zichtbaar zijn, van TV-spots tot YouTube-advertenties.

Duidelijkheid
“Over ongeveer twee weken start het skiseizoen, maar uiteraard moet de sneeuw wel op tijd komen”, laat Thiebout van de Berg (Oostenrijks Toeristenburo) weten aan TravelPro. “De winter is goed geboekt. Oostenrijk was het eerste land dat de veiligheidsmaatregelen voor aankomende winter naar buiten bracht. Daar waren we heel blij mee, omdat je toch ziet dat men wacht op duidelijkheid. Er wordt niet alleen goed geboekt voor de kerst- en voorjaarsvakantie, maar voor de hele winter. We zijn perfect voorbereid op de winter.”

Author


Deel dit artikel

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Vorige bericht

Schiphol ziet passagiersaantallen aantrekken door herfstvakantie

Volgende bericht

Sunweb vanaf 1 november weer naar Egypte

Auteur

Dylan Cinjee

Dylan Cinjee

Dylan is begonnen als stagiair bij TravelPro. Na zijn stage kreeg Dylan de kans om te blijven bij TravelPro als lid van de redactie. Tijdens deze periode heeft Dylan zijn Bachelor in Tourism Management gehaald.