Nieuws

Partypicca’s Jij&KLM Beachparty

Met honderden tegelijk kwam reisverkopend Nederland gisteravond naar Papa’s Beach House (Hoofddorp) voor de Jij&KLM Beachborrel.

De beachborrel begon om 18:00 uur en vanaf het begin kon er worden genoten van een waar foodfestival. Later op de avond stal het Volendamse muzikale duo Nick & Simon de show.

Met de beachborrel, inmiddels een traditie, wil KLM de retail bedanken voor de samenwerking. Driekwart van de KLM-tickets wordt verkocht via de trade. “Daarvoor zijn wij jullie ontzettend dankbaar”, aldus Toon Balm (Vice President Verkoop & Services KLM Nederland), die aan het eind van de avond enkele mooie prijzen weggaf. Bekijk hier de foto’s!

© 2015, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

Reiswerk lanceert Onderzoeksagenda Reisbranche

Volgende bericht

TravelPro #35 - 26 augustus

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.