Na het succes van het eerste Personal Touch Travel Magazine keken klanten en zelfstandig reisadviseurs uit naar de tweede editie die afgelopen week uitkwam.

Al weken kreeg het hoofdkantoor vragen over de verschijningsdatum van het tweede Personal Touch Travel Magazine. Afgelopen week was het dan zover: op het interne Facebook-profiel kwamen er achter elkaar enthousiaste reacties van franchisenemers die net een flinke stapel magazines binnen hadden gekregen. Volgens directeur Harry Aarsse is het enthousiasme eenvoudig te verklaren: “Het is niet zomaar een give-away zoals een strandbal, maar het biedt een uniek contactmoment met de klant om in gesprek te komen over de vakantie. Daarnaast is het natuurlijk leuk om te krijgen een heerlijk om te lezen.”

Succesvol ondernemen

Aarsse vervolgt: “Ons motto is niet voor niets ‘Ondernemen doe je samen’, zeker bij een project als een eigen magazine zie je dat samenwerking tussen het hoofdkantoor enerzijds en input van de ZRA’s anderzijds resulteert in een fantastisch eindproduct”. Ook andere zaken zoals emailnieuwsbrieven, promotiemateriaal en het winnen van de Zoover Award voor beste keten zijn op basis van deze samenwerking tot stand gekomen. Het is ons er alles aan gelegen om zoveel mogelijk verkoopkansen te genereren voor onze ZRA’s. Aarsse: “Sterker nog, onze hele formule is er op ingericht”.

Vervolg
Een vervolg hierop zal niet lang op zich laten wachten. De insteek is dat het magazine dit jaar nog tweemaal zal verschijnen. Daarnaast staan er voor 2014 nog een aantal interessante projecten op stapel, waar naar verwachting een hoop boekingen uit voort zullen vloeien.