Isabelle Willemsens volgt per 1 augustus Catherine Frangeul op als Country Director voor Walt Disney Parks and Resorts Duitsland, Zwitserland & Oostenrijk en is in haar nieuwe functie als Country Director Walt Disney Parks and Resorts Noord-Europa eindverantwoordelijk voor de lokale marketing en sales in Benelux, Duitsland, Zwitserland & Oostenrijk.

In haar nieuwe rol als Country Director Noord-Europa wil Isabelle vooral de strategie vooruithelpen in marketing en distributie van ’s werelds toonaangevende aanbieders van familiereizen en vrijetijdservaringen, waaronder Disneyland Paris, Walt Disney World en Disney Cruise Line, voor België, Luxemburg, Nederland, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.

“Ik ben erg enthousiast om de marketing- en verkoopexpertise die ik heb opgedaan in de Benelux markt te gebruiken om ook onze magische Disney bestemmingen top of mind te maken in het hart van de Duitse, Zwitserse en Oostenrijkse gasten”, aldus Isabelle.

Sinds 2017 is Isabelle verantwoordelijk voor de marketing en sales voor Disneyland Paris, Walt Disney World en Disney Cruise Line in België, Luxemburg en Nederland en stuurt de teams in deze landen aan.

Isabelle werkt sinds 2010 bij Disney en was de eerste jaren werkzaam als Country Manager voor Walt Disney Parks and Resorts België en Luxemburg. Van 2015 tot en met 2017 was zij als Head of Franchise Marketing voor The Walt Disney Company verantwoordelijk voor de franchisemarketingplannen in Nederland voor Cars, Star Wars, Mickey & Friends, Princess & Frozen en Marvel.

Isabelle Willemsens begon haar carrière als financieel auditor, maar koos daarna al snel voor marketing en sales. Zij bekleedde verantwoordelijke functies bij het Belgische reclamebureau Bananas, bij Telegraaf Media Groep in Nederland en bij Multicomm, waar ze actief meewerkte aan de lancering en positionering van de Lifestyle Stores KidsLAB.