Qatar Airways nodigt passagiers uit om Premium reizen ‘als nooit tevoren’ te ervaren, met een reeks exclusieve aanbiedingen voor boekingen in First Class en Business Class van dinsdag 30 april tot maandag 6 mei 2019 en reisdata tot 31 maart 2020.

Plan jouw volgende fantastische reis naar een van de 160 wereldwijde bestemmingen van Qatar Airways en geniet van Premium tarieven vanaf 1.729 euro en Premium tarieven vanaf 1.659 euro voor reisgenoten. Privilege Club leden kunnen ook dubbele Q-punten verdienen op alle Premium boekingen. De airline voegt dit jaar een aantal nieuwe bestemmingen toe aan het uitgebreide netwerk, met vluchten naar Langkawi (Maleisië), Davao (Filipijnen), Mogadishu (Somalië), Rabat (Marokko), Izmir (Turkije), Malta en Lissabon (Portugal).

Simon Talling-Smith (Chief Commercial Officer van Qatar Airways): “Als ‘World’s Best Business Class’ is Qatar Airways er trots op dat het Premium passagiers vanaf het begin tot het einde een onvergetelijke reis bezorgt. Met Premium check-in balies, royaal inbegrepen bagage, lounges van wereldklasse en de revolutionaire Qsuite van Qatar Airways, ervaren onze passagiers in First Class en Business Class bij iedere reis een ongeëvenaard niveau van tevredenheid en luxe. Met plezier bieden we onze Premium klanten de mogelijkheid om van dit nieuwe aanbod te genieten en een reis ‘als nooit tevoren’ te ervaren.”

Qatar Airways biedt zijn Premium passagiers een ongeëvenaard comfort, of het nu gaat om zaken- of vakantiereizen, met ruime zitplaatsen, tot 4.000 opties voor in-flight entertainment en een heerlijke keuken met dine-on-demand aan boord. De luchtvaartmaatschappij onthulde onlangs ook een nieuwe lijn luxueuze amenity kits, ontworpen door BRICS, voor First Class en Business Class passagiers op langeafstands- en ultralangeafstandsvluchten. De airline werd meermaals bekroond en kreeg de titels van ‘World’s Best Business Class’, ‘Best Business Class Seat’, ‘Best Airline in the Middle East’, en ‘World’s Best First Class Airline Lounge’ in de World Airline Awards 2018, een initiatief van het internationale adviesbureau Skytrax.

Klik hier voor de campagnepagina.