Voigt Travel gaat in zee met USP Marketing PR voor de communicatie met de Nederlandse en Belgische markt. “We kijken er dan ook enorm naar uit om de media kennis te laten maken met de intense verhalen rond Voigt Travel”, aldus Jeannette Spits, CEO van USP Marketing PR.

Marloes Meijer, Managing Director Voigt Travel over de samenwerking: “Al meer dan 40 jaar zijn we actief in Noord-Europa waar we samenwerken met veelal kleinschalige partners met wie we persoonlijk contact onderhouden. Samen met hen streven wij er continu naar de verwachtingen van onze reizigers te overtreffen door het creëren van een onvergetelijke belevenis. Door op een zelfde manier samen te werken met USP Marketing PR hopen wij ons verhaal nog beter wereldkundig te maken.”

Grondlegger reizen poolcirkel
Friedrich Anton Voigt begon in 1857 in de Rotterdamse haven met vrachtvervoer naar het Oostzeegebied. Zo’n zestig jaar geleden ontstond het idee ook passagiers mee te nemen op de schepen. Voigt Travel werd geboren en in de jaren zeventig reden iedere zomer duizenden Nederlandse en Belgische reizigers hun auto aan boord van een vracht- of passagiersschip met bestemming Finland, voor avontuurlijke rondreizen naar de middernachtzon in Lapland en langs de Noordkaap. De eerste fly & drive-reizen naar de poolcirkel volgden al snel en inmiddels brengt Voigt Travel zijn klanten naar vele mooie plekken in Scandinavië, IJsland, Groenland, Spitsbergen en Schotland. Uitbreiding van het aanbod gebeurt onder de strenge voorwaarden die Voigt Travel hanteert voor duurzaam en verantwoord reizen.