Shanghai Tourism en Eva Air zijn vandaag gestart met een campagne over het promoten van Shanghai en Taipei. In samenwerking met EVA Air worden er drie vluchten per week aangeboden vanaf Amsterdam naar Taipei, via Bangkok. Verschillende partners hebben in de Beurs van Berlage verhaal gedaan over de toekomstplannen met de Nederlandse markt.

De heer Nieh, directeur van EVA Air, heette alle gasten welkom. Mevrouw Ting heeft alle highlights van Shanghai laten zien.
Verschillende toeristische attracties, zoals de Huangpu rivier, de Bund, Pudong en Jinmoa toren, zijn ter sprake gekomen.

“Per jaar komen er ongeveer 20.000 toeristen”, aldus Ting, sales director manager van Shanghai Tourism. “Graag willen wij dit nog verder laten ontwikkelen en Shanghai op de kaart laten zetten als ‘het raam van China’. Shanghai is de perfecte manier om China binnen te komen. Touroperators zouden gemakkelijk ons product kunnen aanbieden, want de basis is er al.”

De heer Nieh, group executive officer public relations EVA Air, vulde dit aan met: “Door landingssrechten kampen wij nog met het feit dat er nog geen extra vluchten aangeboden kunnen worden, mocht zich dit verder ontwikkelen staan wij daar uiteraard voor open. De vertrektijden van EVA Air zijn perfect, de klant verspilt geen extra dag van hun vakantie in Shanghai. Daar zijn wij erg trots op.”

Links: Dhr. K.w. Nieh, group executive officer, public relations EVA Air
Rechts: Dhr. E. Chiang, general manager EVA Air
EVA Air directors