Nieuws

Shoestring daagt twitteraars en facebook-gebruikers uit

De gemiddelde facebook-gebruiker heeft meer dan honderd vrienden en de twitteraar tussen tien en honderd volgers. Met wie daarvan zouden zij op reis gaan? En wie gunt wie een gratis vakantie? Reisorganisatie Shoestring stelt de proef op de som en daagt facebook-gebruikers en twitteraars uit om op een originele, vernieuwende manier een privégroepsreis te regelen.

Via de site www.metshoestringleerjejevriendenkennen.nl maak je een keuze voor een vakantiebestemming. Wordt het sightseeing in Marokko, duiken in Egypte of op avontuur in India & Nepal? Daarna maak je een eigen groep aan en verspreid je de reis van je keuze via facebook en twitter. Vrienden en volgers kunnen zich aanmelden om mee te gaan. Heb je veertien vrienden bij elkaar, dan reis je zelf gratis. Als initiator beslis je bovendien wie er mee gaan.

Gratis met vakantie
Door te laten zien ‘hoe ver jij kunt gaan’ door op een originele manier in beeld te komen met de ik-vind-dit-leuk-sticker kun je een vakantie voor je hele groep winnen. De sticker is via de site www.metshoestringleerjejevriendenkennen.nl aan te vragen. Foto’s en filmpjes van live guerrilla-acties waarbij de sticker in beeld komt, kunnen geupload worden in de galerie. Een professionele jury kiest de beste inzending, die beloond wordt met een gratis Shoestring reis voor de gehele vriendengroep.

© 2010, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Vorige bericht

Staking Finnair cabinepersoneel beëindigd

Volgende bericht

VakantieXperts breidt uit met Munckhof Reiswereld en Brinkman Travel

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.