Technologiebedrijf Amadeus en branchevereniging ANVR tekenen een meerjarige sponsorovereenkomst, hierin staan de sponsoring activiteiten van Amadeus tijdens het jaarlijkse ANVR-congres. De overeenkomst geldt voor een periode van drie jaar en start met het komende ANVR-congres, dat dit najaar op Cyprus wordt gehouden.

Rene Schukkink, Commercial Director Amadeus Benelux: “Als belangrijke speler op het gebied van IT en consultancy voor de reiswereld, is Amadeus erg blij met het partnership dat we kunnen aangaan met de ANVR. Wij zien het jaarlijkse congres als een ideaal moment om met de vele relaties die wij binnen de branche hebben, eens op andere wijze van gedachte te wisselen. Afgelopen jaar hebben wij voor het eerst de lunch tijdens de eerste congres dag gesponsord, en daar hebben we bijzonder veel positieve reacties over ontvangen. We voelen ons ook zeer verbonden met de thema’s die de ANVR aan haar congres verbindt. Het komende thema van het congres: ‘Connecting Customers’ is wat ons betreft een ‘schot in de roos’. Het raakt immers, net als vorig jaar, de essentie van onze dienstverlening. Wij verheugen ons zeer op de samenwerking en het komende congres.”

Frank Oostdam, directeur ANVR: “Ook wij zijn bijzonder ingenomen dat een onderneming als Amadeus het belang van ons jaarlijks congres onderschrijft en zich voor een langere periode wil verbinden. De bijdrage van Amadeus tijdens ons congres in Dresden en vooral de invulling daarvan, was plezierig ‘anders’ te noemen en zorgde voor een speelse versterking van het thema. Dat het komende thema ‘Connecting Customers’ weer goed aansluit op de werkwijze van Amadeus, zal ongetwijfeld op verrassende wijze naar voren komen in hun bijdrage op Cyprus.”