St. Maarten Tourist Bureau, het officiële marketing en toerisme bureau van Sint Maarten, stelt USP Marketing PR per 1 december aan als PR, travel trade en marketing bureau in de Benelux. USP Marketing PR werd na een intensieve pitch periode geselecteerd als vertegenwoordigd bureau. Ervaring, een duidelijke strategie met creatieve ideeën en een breed media- en tradenetwerk is voor St. Maarten Tourism Bureau de doorslag geweest om voor het Amsterdamse PR- en marketingbureau te kiezen.

USP Marketing PR wordt het aanspreekpunt voor media- en trade partners en onder andere verantwoordelijk voor PR, marketing, social media, branding, advertising en reputatiemanagement activiteiten. Hierbij heeft het bureau het doel om de bestemming met een verfrissende strategie opnieuw op de kaart te zetten en meer naamsbekendheid voor Sint Maarten te creëren om zo reizigers te inspireren het eiland te bezoeken tijdens hun volgende vakantie.

May-Ling Chun, Directrice van St. Maarten Tourist Bureau “We zijn ontzettend blij en enthousiast om weer aanwezig te zijn in Nederland en Europa met een vertegenwoordigend PR en marketing bureau. De start van deze samenwerking komt ook op een ideaal moment nu het eiland weer de kleurcode geel heeft ontvangen door het afnemende aantal coronabesmettingen. USP overtuigde ons met hun creatieve pitchplan en we kijken uit naar de samenwerkingen in 2021”.

“Sint Maarten is een prachtige en veelzijdige bestemming met een rijke cultuur, witte zandstranden, veel groen, tropische sferen en een mix van allerlei verschillende keukens. We zien veel kansen voor het eiland en kijken er ontzettend naar uit om samen met lokale partners en partners in de Benelux reizigers te inspireren om Sint Maarten te bezoeken. Wij hebben een PR- en marketingstrategie ontwikkeld met creatieve en innovatieve concepten die ons hierbij gaat helpen’, aldus Jeannette Spits, CEO USP Marketing PR.