Gisteravond reikten de deelnemende Star Alliance Partners weer de jaarlijkse Trade Awards uit aan de Nederlandse reisbranche. De star members geven hiermee hun blijk van waardering voor de wijze waarop de diverse trade partners invulling geven aan de samenwerking met de luchtvaartmaatschappijen. In aanvulling hierop is het de uitgesproken kans op de branche te bedanken voor de ondersteuning en innovatieve support die zij in het afgelopen jaar hebben mogen ontvangen.

De ‘awards’ zijn uitgereikt in de volgende vier categorieën:

• Best Tour Operator 2019
• Best Travel Management Company 2019
• Best Online Travel Agency 2019
• Innovative Entrepreneurship 2019

Aan de hand van gezamenlijk vastgelegde criteria werden alle genomineerden door de deelnemende luchtvaartmaatschappijen beoordeeld. In samenwerking met de NATM werden de uitkomsten verwerkt en de winnaars in de vier categorieën vastgesteld. Tijdens deze 13e editie van de Star Trade Awards genoten de aanwezige van een fantastisch Trade Award diner dat geheel in het teken stond van Love is in the Air. De welbekende cateraar van der Loo serveerde vanuit het ‘Chefs table’ concept wereldse gerechten uit verschillende continenten in de prachtig gedecoreerde kassen van de Arendshoeve. Dit concept waarbij de gasten gedurende de gerechten van plaats wisselen leende zich uitstekend om met alle branchegenoten gezellig bij te praten. De vrolijke en reislustige host van de avond, Chris Zegers, zorgde voor spraakmakende anekdotes en kondigde de winnaars aan in de verschillende categorieën.

Uit handen van de aanwezige airlines ontvingen de onderstaande winnaars een award:

Best Travel Management Company 2019
1. Carlson Wagonlit Travel
2. Uniglobe
3. Gedeelde derde plaats: Schiphol Travel International & BCD

Best Tour Operator 2019
1. Djoser
2. Fox Verre Reizen van ANWB
3. Kras

Best Online Travel Agency 2019
1. Gedeelde eerste plaats: Travix & Tix.nl
3. Otravo

Innovative Entrepreneurship 2019
* Egencia