@ Marco; toch niet echt achterhaal die stelling, gezien de vele reacties die touroperators de afgelopen week richting reisbureaus deden over de (niet beschikbare) noodnummers….
De stelling is een beetje achterhaald, omdat sinds jaar en dag de ANVR, jaarlijks, een update uitvoert om alle reisbureaugegevens actueel te houden. Tik een naam in op de ANVR site en je vind de betreffende noodnummers.
Prima voorstel, ben ik helemaal voorstander van, maar laten we dan ook gelijk afspreken dat wij (lees reisagenten) de contactpersoon voor hen en de schakel naar de klant zijn en blijven. Het kan niet zo zijn dat er rechtstreeks met mijn klant gecommuniceerd gaat worden vanuit de kant van de touroperator.
4 reacties
@Peter, dit betrof de privé- en noodnummers waar de klanten op bereikbaar zouden moeten zijn en niet de noodnummers waar wij als reisbureau’s na sluitingstijd op bereikbaar zijn.
@ Marco; toch niet echt achterhaal die stelling, gezien de vele reacties die touroperators de afgelopen week richting reisbureaus deden over de (niet beschikbare) noodnummers….
De stelling is een beetje achterhaald, omdat sinds jaar en dag de ANVR, jaarlijks, een update uitvoert om alle reisbureaugegevens actueel te houden. Tik een naam in op de ANVR site en je vind de betreffende noodnummers.
Prima voorstel, ben ik helemaal voorstander van, maar laten we dan ook gelijk afspreken dat wij (lees reisagenten) de contactpersoon voor hen en de schakel naar de klant zijn en blijven. Het kan niet zo zijn dat er rechtstreeks met mijn klant gecommuniceerd gaat worden vanuit de kant van de touroperator.