4 Reacties

  1. Marco Beentjes
    10 mei 2010 at 08:22

    @Peter, dit betrof de privé- en noodnummers waar de klanten op bereikbaar zouden moeten zijn en niet de noodnummers waar wij als reisbureau’s na sluitingstijd op bereikbaar zijn.

  2. Peter
    9 mei 2010 at 12:37

    @ Marco; toch niet echt achterhaal die stelling, gezien de vele reacties die touroperators de afgelopen week richting reisbureaus deden over de (niet beschikbare) noodnummers….

  3. Marco Beentjes
    7 mei 2010 at 12:58

    De stelling is een beetje achterhaald, omdat sinds jaar en dag de ANVR, jaarlijks, een update uitvoert om alle reisbureaugegevens actueel te houden. Tik een naam in op de ANVR site en je vind de betreffende noodnummers.

  4. Peter
    7 mei 2010 at 07:48

    Prima voorstel, ben ik helemaal voorstander van, maar laten we dan ook gelijk afspreken dat wij (lees reisagenten) de contactpersoon voor hen en de schakel naar de klant zijn en blijven. Het kan niet zo zijn dat er rechtstreeks met mijn klant gecommuniceerd gaat worden vanuit de kant van de touroperator.

Vorige bericht

Disneyland Paris verder met Oad

Volgende bericht

Special TravelPro #17: Curaçao

Auteur

TJ van Apeldoorn

TJ van Apeldoorn

T.J. is commercieel directeur bij TravelPro.