Arjen werkt sinds januari 2007 bij Travelpro. Daarnaast is hij community manager bij TRAVELNEXT en schrijft hij voor TravMagazine en Business Traveller.
3 reacties
Prima, maar het zou wel reëel zijn als wij als Reisburo daar extra commissie voor zouden krijgen. Wij doen nu al het werk door het uitprinten van alle nota’s en tickets.
des te eerder we overgaan naar e-billing (en ticketing), des te beter…wij zijn er klaar voor!
Heb nog niet echt het gevoel dat e-facturering en e-ticketing de grootste prioriteit heeft bij de touroperators. Al heeft men vaak wel een mogelijkheid bij B2C. Wordt de reisagent buitenspel gezet?
3 reacties
Prima, maar het zou wel reëel zijn als wij als Reisburo daar extra commissie voor zouden krijgen. Wij doen nu al het werk door het uitprinten van alle nota’s en tickets.
des te eerder we overgaan naar e-billing (en ticketing), des te beter…wij zijn er klaar voor!
Heb nog niet echt het gevoel dat e-facturering en e-ticketing de grootste prioriteit heeft bij de touroperators. Al heeft men vaak wel een mogelijkheid bij B2C. Wordt de reisagent buitenspel gezet?