Arjen werkt sinds januari 2007 bij Travelpro. Daarnaast is hij community manager bij TRAVELNEXT en schrijft hij voor TravMagazine en Business Traveller.
Eén reactie
Ook hier kan ik alleen maar weer zeggen, wanneer er op de reisbureau wordt gewerkt aan het aspect SERVICE dan zal het voor de klant net zo een groot plezier zijn om op kantoor te boeken dan via internet via internet krijgt de klant vaak niet net dat beetje extra wat je in een persoonlijk contact wel kunt bieden…
Ik ben zelf erg van het persoonlijke contact en de mijn klant het liefst zoveel mogelijk in de watten leggen want hoe meer de klant zich ok voelt des te eerder zal hij aan je denken bij een volgende boeking.
Eén reactie
Ook hier kan ik alleen maar weer zeggen, wanneer er op de reisbureau wordt gewerkt aan het aspect SERVICE dan zal het voor de klant net zo een groot plezier zijn om op kantoor te boeken dan via internet via internet krijgt de klant vaak niet net dat beetje extra wat je in een persoonlijk contact wel kunt bieden…
Ik ben zelf erg van het persoonlijke contact en de mijn klant het liefst zoveel mogelijk in de watten leggen want hoe meer de klant zich ok voelt des te eerder zal hij aan je denken bij een volgende boeking.