Sunny Cars activeert opnieuw de gratis Flexservice. Hierdoor kan een reisagent een huurauto reserveren en de boeking altijd kosteloos annuleren, zonder een reden op te geven. De autohuurspecialist biedt de gratis Flexservice aan wegens de huidige boekingsontwikkelingen door het coronavirus.

De reisagent kan de gratis Flexservice gebruiken als extra verkoopargument om de klant te overtuigen nu een huurauto te reserveren, ondanks de onrust in de wereld. Door de actie hoopt Sunny Cars reisagenten te helpen bij het binnenhalen van boekingen. De klant kan dankzij de Flexservice tot vier uur voor huuringang kosteloos annuleren, zonder een reden te hoeven opgeven.

Gerust hart
“We merken dat onze reisagenten het zwaar hebben, omdat er minder klanten zijn”, aldus managing director Hans Knottnerus. “Daarom willen ze helpen om die klanten ondanks deze onzekere situatie toch te overtuigen met de gratis Flexservice. Zo kan de reisagent de huurauto met een gerust hart voor zijn klant reserveren, omdat de boeking altijd gratis geannuleerd kan worden.” Als een klant zijn aanstaande reisplannen wil wijzigen of annuleren vanwege het coronavirus, gaat de autohuurspecialist daar coulant mee om. Bij Sunny Cars kan een reisagent een reservering altijd wijzigen, zowel de reisdata of bestemming kunnen aangepast worden. Op bestemmingen waar een negatief reisadvies is vanwege het coronavirus, kan de reisagent in dat geval ook de boeking kosteloos annuleren.

30 april
De gratis Flexservice actie is automatisch in het boekingssysteem verwerkt. Deze optie staat aangevinkt en op 0 euro. De actie loopt tot en met 30 april 2020. Tegen die tijd zal Sunny Cars de situatie opnieuw bekijken.