Aan de hand van feedback van reisagenten en huurders op het noodzakelijk waardepapier, is de oude voucher opgewaardeerd van een bevestigingsdocument naar de ideale checklist. Bij de totstandkoming van de nieuwe voucher is heel goed geluisterd naar de input van klanten. Alle informatie die nodig is bij het ophalen van een huurauto, en meer, is nu meegenomen: van de boekingsdetails tot telefoonnummers. “De voucher bezit nu veel meer informatie, maar is tegelijkertijd ook overzichtelijker geworden. De klant zal hier nu meer plezier en gemak aan beleven”, verzekert Hans Knottnerus, General Manager Nederland & België.

Sunny Cars verstrekt voortaan 2 vouchers: één voor de klant en één voor de autohuur partner ter plaatse. De klantvoucher is in het Nederlands en blijft in eigen bezit. De supplier voucher is in het Engels en deze levert de klant in bij het ophalen van de huurauto. “Deze supplier voucher vermeldt ook duidelijk dat je volledig bent verzekerd via Sunny Cars en dus geen extra verzekeringen nodig hebt. Zo hopen we te voorkomen dat mensen ter plekke gaan twijfelen en onzeker worden en alsnog iets onnodigs afsluiten. We blijven het zeggen: all-inclusive is bij ons ook echt all-inclusive,” onderstreept Knottnerus.

Daarnaast is de nieuwe voucher onder andere een checklist voor de klanten met ‘niet te vergeten’ items en is er een duidelijke vermelding van de contactgegevens van de verhuurder ter plaatse en een heldere opsomming van de kosten op de voucher te zien.