Sunny Cars heeft de 2011 productbrochure in een fris nieuw jasje gestoken. Onder het motto ‘dat is autohuur volgens Sunny Cars’ worden alle producten, informatie en tips weergegeven. Suzanne Al, Marketing Manager Nederland en België bij Sunny Cars, in een reactie: ‘We hebben kritisch gekeken naar de ‘toegankelijkheid’ van de informatie, die door een nieuwe lay-out en een eigentijdse uitstraling nu nog gemakkelijker te lezen is. Zowel reisagenten als hun klanten kunnen er de juiste informatie nog eenvoudiger in vinden. Het is al meerdere keren aangetoond dat vooral reisbureaus meer omzet kunnen realiseren op het gebied van autohuur, dus adviseren wij agenten om elke klant standaard deze brochure mee te geven. Bovendien zijn daar nog leuke prijzen mee te verdienen ook, als één van die klanten een mystery shopper van Sunny Cars blijkt te zijn!’

Mystery shopper
De nieuwe brochure wordt eind december samen met een nieuwe display naar reisbureaus in heel Nederland verstuurd. Tot 15 januari kunnen deze reisbureaus bezocht worden door een mystery shopper die op zoek is naar informatie over een te plannen reis. Als de mystery shopper het reisbureau verlaat met een nieuwe Sunny Cars brochure op zak, maakt het betreffende reisbureau kans op een topdiner van chef-kok Herman den Blijker met spectaculair entertainment bij Palazzo voor het hele team. De winnaar wordt eind januari bekend gemaakt.