Taiwan Tourism heeft na een pitch waarbij tien bureaus betrokken waren, USP Marketing PR geselecteerd als haar nieuwe PR en communicatiebureau. Doelstelling is Taiwan als reisbestemming te positioneren en het aantal bezoekers aan het land te verhogen. USP zet behalve public relations ook (online) advertising, joint promotions en buitenreclame in.
De doelstellingen voor USP Marketing PR zijn het promoten van naamsbekendheid en het creëren van een positief imago rond Taiwan. Jeannette Spits, Strategisch Directeur USP Marketing PR: “Met als slogan ‘Taiwan Touch Your Heart’ gaan wij Taiwan als gevarieerde reisbestemming promoten. Taiwan heeft enorm veel te bieden alleen is dit onvoldoende bekend bij de consument. Wij zijn ervan overtuigd dat het mogelijk is meer aanbieders voor het land te interesseren en tegelijkertijd vraag bij de consument te creëren. Er zijn veel rechtstreekse vluchten, het is een veelzijdig land en biedt daardoor kansen voor een brede doelgroep”.
2 Responses
Hey Katoesj!
Nice verslag en foto’s! Wil ik zeker iets mee doen, zodat je je ervaringen met andere agenten -onze lezers- kunt delen! Ik bel je van de week even!
Groetjes
Eugenie
Net terug uit Taiwan met VNC en het is absoluut een gevariëerde bestemming met een culinaire tint. Het is geschikt voor een ieder die Azië in haar hart heeft gesloten maar hele andere ervaringen wil hebben… Groetjes Katoesjka
ps; foto’s en reisverslag kan ik je zo mailen