De Teldar Travel-app biedt reisagentschappen twee grote voordelen: de app draagt bij aan klantenbinding en aan verhoging van de omzet.

Het is de grote zorg van alle reisagentschappen: hoe slaag je erin klanten aan je te binden? Dit is des te meer van belang nu nieuwe technologieën soms tot gevolg hebben dat consumenten zich niet meer tot de traditionele verkooppunten richten.

Tegen deze achtergrond heeft Teldar Travel zijn app gelanceerd, waarmee het bedrijf kiest voor een technologie met functionaliteiten die ervoor zorgen dat reisagentschappen hun klanten behouden. Dit is een app waarmee reisagentschappen hun omzet kunnen vergroten, zelfs als hun klanten al onderweg zijn.

De Teldar Travel-app biedt vele voordelen, zowel voor klanten als voor reisagenten. Om te beginnen doordat de app even makkelijk als doeltreffend in het gebruik is.

Voor de klant die de app tijdens zijn reis gebruikt:
• Wanneer de klant zijn reservering voor een hotelverblijf bij het reisagentschap heeft gedaan, kan via de App Store de Teldar Travel-app op de smartphone worden gedownload. De klant krijgt daarmee toegang tot een aantal mogelijke extra diensten.
• Met een paar klikken kan een last minute transfer worden geboekt, kan worden gekozen voor een luxere hotelkamer of tijdens het verblijf voor een bepaalde activiteit.
• Deze reserveringen kunnen worden uitgevoerd op elk gewenst moment en waar dan ook. Voor de reisagent die dankzij de app onmisbaar wordt:
• De agent is er zeker van dat hij zijn klant weer terugziet. Na iedere reservering van de klant via de Teldar-app krijgt deze namelijk een kortingsbon die bij een volgende hotelreservering kan worden ingewisseld… bij zijn reisagent natuurlijk.
• De agent hoeft verder niets meer te doen, want er volgt automatisch een notificatiemail van de reservering die de klant via de app heeft gedaan.
• De Teldar Travel-app is de eerste app die de mogelijkheid biedt om het eindbedrag van het reserveringsdossier van de klant te verhogen.