In Taiwan staat dit jaar de Tour Taiwan 100 in de spotlight: rondreizen, een evenementenkalender en kortingen voor reizigers naar Taiwan. Daarnaast lanceert Taiwan een nieuwe campagne met een nieuwe huisstijl. Om dit alles te presenteren vond maandagavond het ‘Time for Taiwan’ event plaats. Ruim 60 reisagenten en journalisten bezochten het evenement in het Amsterdamse restaurant Sea Palace. Het event werd georganiseerd door het Taiwan Tourism Bureau, en bestond uit een Travel Market en Early Dinner. Er werd een product update gegeven, de nieuwe campagne werd gepresenteerd en bezoekers werden in de gelegenheid gesteld om lokale suppliers en agenten te ontmoeten. De Deputy Director-generaal van het Taiwan Tourism Bureau, Dhr David W. J. Hsieh, was hierbij aanwezig. De avond werd afgesloten met de verloting van verschillende prijzen onder de bezoekers, waaronder vliegtickets naar Taiwan. Tijdens de Travel Market waren vertegenwoordigers aanwezig van: Golden Foundation Tours, Kuching Travel Service, Edison Travel Service, Gullivers Travel, The Splendor Hospitality, Howard Hotels, The Lalu – Sun Moon Lake, PALAIS de CHINE, China Airlines en EVA Airways.

Op de afbeelding: Mr. David W.J. Hsieh, Deputy Director-general Taiwan Tourism Bureau, Mr. Johnson Wang en Mrs. Josephine Huang van Taipei Tourist Office en het Taipei Representative Office Den Haag.