Vacature

Travel Trend zoekt medewerk(st)er Customer Service

Travel Trend is specialist in verre reizen en opgericht in 1978. Op het kantoor in Rotterdam zijn ongeveer 52 mensen werkzaam voor twee reismerken: Travel Trend en NBBS Reizen. Het flexibele aanbod bestaat uit reizen naar de USA/Canada, Azië, Afrika, Australië/Nieuw-Zeeland/Pacific en Midden- & Zuid-Amerika. De meeste reizen worden op maat samengesteld.

Ben jij scherp, oplossingsgericht en zie jij elke klacht als een kans om een klant tevreden te stellen? Dan is deze functie wellicht iets voor jou: medewerk(st)er Customer Service (minimaal 23 uur). Als medewerker ben je werkzaam op de Salesafdeling en word je aangestuurd door de Sales Manager.

Functieomschrijving
Je houdt je bezig met de feedback van reizigers, met als doel het behouden van de klant zonder het zakelijk belang uit het oog te verliezen. Je onderzoekt klachten en beantwoordt correspondentie binnen de gestelde termijn, conform de ANVR Reizigersvoorwaarden. De reisagent is hierbij jouw eerste aanspreekpunt; hij of zij kent de klant immers persoonlijk. Je zorgt dat eventuele kosten worden verhaald bij de verantwoordelijke partij. Bij klachten met een interne oorzaak heb je overleg met de betrokken afdeling, zodat waar nodig werkwijzen kunnen worden aangepast of correcties op de website en in brochures kunnen worden doorgevoerd. Je bent tevens verantwoordelijk voor de financiële afhandeling voortvloeiend uit de feedback van klanten en verwerkt de resultaten efficiënt en overzichtelijk in een rapportage. Ook draai je periodiek mee in het schema van onze nooddienst, waarbij je klanten te woord staat bij noodgevallen op de bestemming.

Functie-eisen

  • HBO werk- en denkniveau.
  • Klantvriendelijke instelling: een goede balans tussen empatisch en zakelijk.
  • Uitstekend communicatief en sociaal vaardig.
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke beheersing van het Nederlands en Engels.
  • Ervaring met het werken in Microsoft Word en Excel.
  • Bedreven in planmatig werken en het stellen van prioriteiten.
  • Nauwkeurigheid.
  • Zelfstandige, pro-actieve houding.
  • Ervaring in een vergelijkbare functie.

Overige eigenschappen

  • Bereid tot overwerk in piekperiodes.
  • Flexibel en stressbestendig.
  • Woonachtig in regio Rotterdam.

Travel Trend biedt:
Een afwisselende en uitdagende functie in een dynamische en informele werkomgeving, waarin de communicatielijnen kort zijn en de medewerkers passie voor verre reizen hebben. Het salaris is marktconform, de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn goed.

Reageren
Heb je interesse en voldoe je aan bovenstaande eisen? Stuur dan je sollicitatie vóór 30 november aan personeelszaken@traveltrend.nl.

© 2019, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Vorige bericht

Foto's - Nagenieten van de MSC Grandiosa

Volgende bericht

Verkoop Disney’s Hotel New York – The Art of Marvel gestart

Auteur

Dylan Cinjee

Dylan Cinjee

Dylan is begonnen als stagiair bij TravelPro. Na zijn stage kreeg Dylan de kans om te blijven bij TravelPro als lid van de redactie. Tijdens deze periode heeft Dylan zijn Bachelor in Tourism Management gehaald.