TUI lanceert een nieuwe campagne waarin de nieuwe frisse ‘look and feel’ wordt geïntroduceerd waarbij de bekende TUI Smile een belangrijke plek krijgt. De Smile die staat voor plezier, het avontuur en de onvergetelijke momenten als je op vakantie bent.

Door de noodgedwongen annuleringen en steeds wijzigende reisadviezen was zichtbaarheid en heldere communicatie belangrijker dan ooit. Met deze campagne geeft TUI invulling aan de nieuwe internationale brand purpose. Met een frisse blik op de nieuwe reiswereld wil TUI, naast de trouwe klanten voor strandvakanties, ook de one-stop-shop zijn voor klanten die een ander type vakantie overwegen. Door het aanbieden van een grote variatie aan vakanties met de bijbehorende flexibele garanties, wil TUI vaker in het leven van vakantiegangers voorkomen en hen die onvergetelijke momenten laten beleven.
In de tv-commercial laat TUI de enorme breedte van het aanbod zien. Met vakantiegangers zwemmend in zee, wandelend in de bergen en op een scooter rijdend door smalle straatjes in een grote stad.

Frans Leenaars, CMO Western Region TUI zegt hierover: “Vrijwel iedereen weet dat je bij TUI terecht kunt voor een vakantie naar de zon, maar de campagne benadrukt dat we een ideale vakantie hebben voor iedereen. Van stedentrip tot cruise en van rondreis tot wintersport. En nog altijd met de vertrouwde glimlach.”