TUI Nederland heeft rondom de rebranding van Arke naar TUI introductieaanbiedingen gelanceerd die iedere dinsdag en vrijdag in de markt worden gezet. Ook heeft de touroperator haar trouwe klanten nauw betrokken bij de rebranding.

Op 3 oktober jl. werd de rebranding met klanten gevierd in alle TUI reisbureaus en werden circa 200 klanten uitgenodigd op Schiphol. “We hebben daar diverse activiteiten met hen gedaan en diverse cadeaus uitgedeeld. Eén van die cadeaus was een dagtocht op 21 november aanstaande naar Wenen met een ‘private jet’ van TUIfly”, aldus Petra Kok, Manager Communicatie bij TUI.

De introductieaanbiedingen zijn ook via TUI Online te boeken via ‘eigen vervoer reizen’ en  ‘TUI stedenvakanties’ om vervolgens ‘dagtrip’ in de zoekbalk in te toetsen. De dagtrip Londen die op dit moment loopt, wordt volop geboekt. De kans is dan ook groot dat TUI er een tweede vlucht gaat bijzetten op 12 december aanstaande. Voor de dagtrip op 28 november aanstaande wordt er met TUIfly vertrokken om 8:00 uur vanuit Amsterdam en het gepland vertrek vanaf Londen Gatwick is om 22:00 uur (lokale tijden).