Nieuws

TUI wint Publieksprijs XL voor de beste winkel

Tijdens het Shopping Awards Gala gisteravond in Grand Hotel Huis ter Duin, ontving TUI de Publieksprijs XL voor de beste winkel in de categorie Vakanties & Reistickets. Marijke Slaats, Marketing Projectmanager, en Frans Leenaars, CMO TUI Western Region namen de award in ontvangst.

Frans Leenaars, CMO TUI Western Region: “De Shopping Awards zijn de ultieme prijs voor de e-commerce spelers in Nederland. We zijn dan ook enorm trots dat we, in vervolg op de vakprijs die we vorig jaar wonnen, nu de publieksprijs hebben gekregen. De Nederlandse consument zet TUI met stip op 1 als het gaat om vakanties en daarmee staan we in een prachtig rijtje van e-commerce spelers.”

Shopping Awards
De Shopping Awards worden jaarlijks uitgereikt aan e-commercebedrijven die het beste scoren in hun vakgebied of categorie. Met de uitreiking van de awards beoogt de Stichting Shopping Awards een positieve bijdrage te leveren aan (e-)retail in Nederland. De Publieksprijzen XL werden uitgereikt in 11 productcategorieën. De winnaars zijn tot stand gekomen op basis van beoordelingen van klanten die een online aankoop deden in een webwinkel, online instore en/of via een app.

© 2018, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Author

Vorige bericht

Reisagenten ervaren zelf het ‘Onbegrensd Genieten’

Volgende bericht

Pubquiz-avonden Sunny Cars en Sunair weer een succes

Auteur

Sharon Evers

Sharon Evers

"De reisbranche is een interessante branche die nooit stilstaat. En dat is precies waar ik van houd. Ik houd van beweging en ben er graag als de kippen bij als er ontwikkelingen voordoen die ik in elke journalistieke vorm met jullie ga delen."