Tijdens het Shopping Awards Gala gisteravond in Grand Hotel Huis ter Duin, ontving TUI de Publieksprijs XL voor de beste winkel in de categorie Vakanties & Reistickets. Marijke Slaats, Marketing Projectmanager, en Frans Leenaars, CMO TUI Western Region namen de award in ontvangst.

Frans Leenaars, CMO TUI Western Region: “De Shopping Awards zijn de ultieme prijs voor de e-commerce spelers in Nederland. We zijn dan ook enorm trots dat we, in vervolg op de vakprijs die we vorig jaar wonnen, nu de publieksprijs hebben gekregen. De Nederlandse consument zet TUI met stip op 1 als het gaat om vakanties en daarmee staan we in een prachtig rijtje van e-commerce spelers.”

Shopping Awards
De Shopping Awards worden jaarlijks uitgereikt aan e-commercebedrijven die het beste scoren in hun vakgebied of categorie. Met de uitreiking van de awards beoogt de Stichting Shopping Awards een positieve bijdrage te leveren aan (e-)retail in Nederland. De Publieksprijzen XL werden uitgereikt in 11 productcategorieën. De winnaars zijn tot stand gekomen op basis van beoordelingen van klanten die een online aankoop deden in een webwinkel, online instore en/of via een app.