CoronavirusNieuws

Van Eijk (Travel Counsellors): “Klanten hebben meer dan ooit persoonlijk advies nodig”

Uit een onderzoek van MoneySavingExpert.com waarin 27.000 consumenten uit het Verenigd Koninkrijk werd gevraagd om een cijfer en feedback te geven over hun ervaring met reisondernemingen in tijden van COVID-19, scoorde Travel Counsellors met een rapportcijfer van 9.1 het hoogste van alle reisbedrijven. Een opsteker voor alle Travel Counsellors in deze moeilijke tijd.

Alhoewel dit onderzoek in het Verenigd Koninkrijk is uitgevoerd, is het zeker ook een groot compliment voor de Nederlands-Belgische onderneming die exact op dezelfde manier door deze crisis heen navigeert. Oprichter en Managing Director Nederland & België, Fred van Eijk: “Dit is zeker een opsteker voor alle Travel Counsellors wereldwijd. De procedures en persoonlijke aandacht is overal hetzelfde en de professionele backoffice is echt een gezamenlijke steunpilaar voor alle Travel Counsellors ondernemingen en ondernemers. Het mooiste van dit resultaat vind ik, dat het aangeeft hoe gewaardeerd een persoonlijk reisadviseur wordt en hoe goed deze ondernemers functioneren, ook in een tijd van crisis. Dat belooft veel goeds voor de toekomst, vooral wanneer er onder aangepaste omstandigheden weer gereisd kan worden. Klanten zullen dan meer dan ooit persoonlijk advies nodig hebben en uit dit onderzoek blijkt ook dat ze dit zeer hoog waarderen. Persoonlijke aandacht is alles.”

Zware tijden
Travel Counsellors CEO, Steve Byrne: “Ik ben ontzettend trots op de Travel Counsellors community dat we deze eerste plek hebben behaald. Het zijn zware tijden voor de reisbranche en het is voor onze Travel Counsellors heel moeilijk om iedere dag weer gesprekken te moeten voeren met klanten om ze te vertellen dat de vakantie waar ze zo naar uitkeken helaas niet door kan gaan. Elke klant en elke boeking is met de grootste zorg behandeld, ‘duty of care’ zit in ons DNA en klaarstaan voor onze klanten staat altijd centraal. We zijn toegewijd om onze Travel Counsellors zo goed mogelijk te blijven ondersteunen zodat zij in zo nauw mogelijk contact kunnen blijven met hun klanten. Om er voor ze te zijn in deze uitzonderlijke tijd, ze te adviseren en voor ze klaar te staan als ze weer in de gelegenheid zijn om te reizen.”

© 2020, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

Datalek easyJet: 9 miljoen klantgegevens op straat

Volgende bericht

Toerisme Malta wordt gefaseerd opgestart

Auteur

Dylan Cinjee

Dylan Cinjee

Dylan is begonnen als stagiair bij TravelPro. Na zijn stage kreeg Dylan de kans om te blijven bij TravelPro als lid van de redactie. Tijdens deze periode heeft Dylan zijn Bachelor in Tourism Management gehaald.