Vera Vermeij uit Boskoop heeft een eigen vakantiebungalow van Landal GreenParks gewonnen bij een actie van wasmiddel Sunil. Hierbij werden consumenten uitgenodigd om een originele naam voor een vakantiehuis te bedenken. Voor de meest originele inzending stelde Sunil een vakantiewoning ter waarde van honderdduizend euro beschikbaar. Acht finalisten moesten vervolgens de strijd met elkaar aan om de meeste stemmen te behalen.

Vera Vermeij wist maar liefst 48.537 stemmen te behalen voor haar naam ‘Stekkie zonder Vlekkie’. “Het is een vrolijke naam die verwijst naar zowel een fris vakantiehuis van Landal als naar schone kleding, gewassen met Sunil,” vertelt de winnares, die er van alles aan heeft gedaan om stemmen te behalen. “Ik ben twee keer op de radio geweest, heb in verschillende kranten gestaan, heb een eigen website opgezet, berichten geplaatst op Facebook, Hyves en Linkedin en een weekendje weg onder de stemmers verloot. Dat heeft zeker extra stemmen opgeleverd.” Brand manager Jasper Spaargaren van Sunil spreekt van een groot succes. “We hebben duizenden inzendingen binnengekregen en de finalisten hebben alles uit de kast gehaald om extra stemmen te werven. Er werden posters verspreid, mailings verstuurd, luxe gezichtsbehandelingen en weekendjes weg verloot onder de stemmers. Iemand had zelfs al een kalender gemaakt waarop vrienden hun vakantie in de bungalow konden reserveren.” “Deze actie was voor ons uniek in zijn soort. Een eigen bungalow als prijs is voor ons ook nieuw”, aldus commercieel directeur Bas Hoogland van Landal GreenParks, die winnares Vera Vermeij op haar werk verraste met een symbolische cheque, bloemen en champagne. “Zij mag in overleg met Landal Makelaardij Recreatievastgoed een vakantiewoning uitzoeken ter waarde van honderdduizend euro. Dat is toch geweldig.”