Het jaar 2019 staat in het teken van verre bestemmingen bij de Jong Intra Vakanties. De touroperator ziet een enorme vraag naar vakanties buiten Europa, met vertrek het gehele jaar door. Daarnaast gaat de touroperator haar klanten belonen door onder meer zilveren spelden uit te reiken.

“Deze vraag is ten opzichte van het voorafgaande jaar zelfs zo gestegen dat de omzet van 2018 al is overtroffen. En we zien nog steeds dagelijks aanvragen binnen komen”, aldus Coby van Dongen (commercieel directeur bij de Jong Intra Vakanties). “Niet alleen is de vraag naar vakantiebestemmingen veranderd, ook zien we een andere invulling van de reis. Voorheen werd eerder gekozen voor een groepsrondreis. Inmiddels wil men zelf op pad en de vakantiebestemming op individuele wijze ontdekken. En geef ze eens ongelijk. Ons aanbod bestaat uit prachtige bestemmingen met een enorme rijkdom aan cultuur en natuur. Dit in combinatie met veelal prachtige stranden, biedt het voor velen de ultieme vakantie. Het individuele aspect maakt de reis bijzonder. De klant geeft door middel van onze maatwerkmogelijkheden een eigen invulling aan de reis. Deze is heel persoonlijk en geheel afgestemd op de wensen van onze klant.”

Spaarprogramma

De touroperator uit Ridderkerk bestaat inmiddels 47 jaar en heeft door de jaren heen een mooi klantenbestand opgebouwd. Jaarlijkse ontvangt de Jong Intra Vakanties boekingen van zeer trouwe reizigers die al vele reizen hebben gemaakt naar diverse bestemmingen. Van Dongen is hier erg trots op. “Het zegt uiteindelijk dat onze klanten erg tevreden zijn met wat wij bieden en waar we voor staan. Zo staat onze persoonlijke service hoog in het vaandel. Net als onze kwaliteit.” Van Dongen: “Een vakantie behoort te alle tijden aantrekkelijk geprijsd zijn, maar dit mag nooit ten koste gaan van de kwaliteit. Als beloning bieden wij onze trouwe reizigers een bijzonder spaarprogramma aan. Des te meer reizen de klant bij ons boekt, des te dichterbij de mooie attentie komt. Bij tien reizen ontvangt de klant een zilveren speld en dit loopt op tot een gouden speld met briljantjes tot zelfs een gouden horloge bij 60 reizen. Nu komt het ook voor dat klanten de 60 reizen overstijgen. Dit is echt bijzonder en uiteraard is dit een mooie beloning waard. Wat deze is, verschilt per type vakantie en uiteraard ook wat bij de klant past. De één vindt het heerlijk om in het zonnetje gezet te worden, de ander liever niet. Hier houden we rekening mee. Leuk om te vermelden is de gratis reis die we onlangs hebben uitgereikt aan een trouwe reiziger die al voor de 90e keer met ons op reis ging! Dit beslaat uiteraard niet het gros van onze klanten, maar dat we inmiddels een groot aantal repeaters jaarlijks mogen verwelkomen op onze reizen, is een feit en iets waar we erg trots op zijn.”