Afgelopen woensdag nodigde Vienna House hotels klanten uit voor een workshop, kooksessie en aansluitend informeel diner in het Tobacco Theater in Amsterdam. De animo was wederom groot.

Klanten in het Corporate en MICE segment werden op informele wijze bijgepraat over de stand van zaken na het eerste jaar van de ‘rebranding’ van Vienna International naar Vienna House en kregen een vooruitblik op 2019 inclusief de aankondiging van nieuw te openen hotels in Leipzig, Warschaw, Frankfurt airport en ‘more to come’. Vanuit het hoofdkantoor in Wenen was COO, Martin Ykema en Head of Global Sales, Michael Kral overgekomen samen met het salesteam van de hotels uit Praag, Polen en Duitsland. Het Benelux salesteam onder leiding van Tim & Desiree Diets was verantwoordelijke voor de organisatie van het evenement. Belangrijke speerpunten van Vienna House zijn: “We believe in the beauty of simplicity, we create moments of joy, we live our diversity and have a customer centric vision”. Tijdens het diner werd één en ander toegelicht via een levendige presentative van Martin Ykema. In de informele setting van Tobacco, welke prima aansluit bij het Vienna House concept, vond de workshop, kooksessie en het diner plaats.

Aan het eind van de avond gingen vier gelukkige winnaars naar huis met een weekendverblijf voor twee personen in een Vienna House hotel. Zowel het salesteam van Vienna House als de gasten gingen laaiend enthousiast naar huis. “We kijken terug op een zeer geslaagde avond al voor het derde jaar op rij, we komen volgende jaar zeker terug”, aldus een zeer tevreden Martin Ykema (COO).