Nieuws

VisitBritain en easyjet lanceren campagne voor Groot-Brittannië

VisitbritainKomende maand starten VisitBritain en easyjet een multimediale campagne waarmee Groot-Brittannië als aantrekkelijke en gastvrije bestemming voor Nederlandse toeristen op de kaart gezet wordt. Met de campagne worden de bestemmingen Londen, Bristol, Belfast, Newcastle, Liverpool, Edinburgh, Manchester en Glasgow onder de aandacht gebracht. De samenwerking tussen easyJet en VisitBritain ligt voor de hand, aangezien easyJet de grootste aanbieder van vliegroutes is tussen Amsterdam en het Verenigd Koninkrijk.

De campagne start met een televisiereclame genaamd ‘Jouw dromen, jouw reizen’, waarin de nadruk wordt gelegd op de gastvrijheid van Groot-Brittannië. Holger Lenz, Manager Centraal- en Zuid-Europa van VisitBritain, vertelt: “De Olympische Spelen in Londen van 2012 toonde de wereld een warm en gastvrij Groot-Brittannië, een land dat niet alleen beschikt over een rijke geschiedenis en cultuur, maar ook over een prachtige natuur die wacht om ontdekt te worden. Het indrukwekkende routenetwerk van easyJet en deze belangrijke campagne zullen ons helpen om het toerisme naar het Verenigd Koninkrijk te stimuleren, waardoor Nederlanders kunnen ervaren wat Groot-Brittannië allemaal te bieden heeft.”

William Vet, commercieel manager Nederland, België en Denemarken van easyJet, licht toe: “Al in het eerste jaar na onze oprichting opende easyJet een route naar Amsterdam. Inmiddels bieden wij maar liefst elf vliegroutes tussen het Verenigd Koninkrijk en Amsterdam. Het is ons doel om vliegen naar het Verenigd Koninkrijk zo makkelijk en betaalbaar mogelijk te maken. Wij werken dan ook met veel plezier samen met VisitBritain om Nederlandse en andere Europese bezoekers enthousiast te maken voor een reis naar Groot-Brittannië.

© 2013, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

€ 6,8 miljoen nettowinst airberlin

Volgende bericht

Wintersport Persdag Baltus in SnowWorld

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.