Vacature

Vuelandia zoekt Customer Support Medewerker

Vuelandia, gevestigd in Hoofddorp, is een ‘no nonsense‘ B2B organisatie binnen de Nederlandse reisbranche en biedt een breed scala van producten en diensten aan waaronder IT Booking Software, reisproducten zoals hotels, vliegtickets en autohuur en beschikt daarnaast over een Customer Support service die zorg draagt voor de ticketing en afhandeling van alle aangeboden producten voor reisorganisaties en zelfstandig reisagenten en het MKB.

Klanten die reeds zaken doen met Vuelandia ervaren de samenwerking als: snelle service – laagdrempelig – goede kwaliteit en een prima bereikbaarheid – kennis van zaken – goede prijs/kwaliteitverhouding. Met andere woorden: “Je voelt en je gaat je thuis voelen bij Vuelandia”. Vuelandia is een snel groeiend bedrijf, daarom werkt het bedrijf hard om haar ambities te bereiken. Je werkt in een klein team. Vuelandia kenmerkt zich door een informele werksfeer waar collegialiteit en humor belangrijke ingrediënten zijn.

Functieomschrijving
Vuelandia is op zoek naar een Customer support medewerker voor het bedienen van een verscheidenheid aan accounts in het MKB-segment, reisbureaus, touroperators, online travel retail en diverse communities. De werkzaamheden zijn hierdoor afwisselend en uitdagend. Je neemt aanvragen in behandeling, beheert queue’s, verzorgt de ticketing, in sommige gevallen ook voor groepen en daarnaast is de afdeling customer support  ook verantwoordelijk voor overige producten oa. hotels en autohuur en administratie.

Functie-eisen

  • HBO werk- en denk niveau
  • 1 jaar relevante werkervaring op customer support en een pre bij het werken met crs’en zoals Galileo, Amadeus of Sabre.
  • Administratieve vaardigheden en daarnaast een goed gevoel bij customer support
  • Goede kennis van reisproducten als vliegtickets, hotels en autohuur.
  • Commerciële instelling
  • Enthousiaste en flexibele instelling (ook buiten kantooruren)
  • Goede beheersing van het Engels in woord en geschrift
  • Een goede beheersing van het Spaans in woord en geschrift is een pré

Aanbod
Door de diversiteit aan cliënten en activiteiten biedt Vuelandia afwisselend en vaak uitdagend werk. Ondernemerschap, integriteit, kwaliteit, respect en innovatie staat bij het bedrijf hoog in het vaandel. Als werknemer krijg je een laptop van de zaak, waardoor je vrijheid krijgt om je arbeidsuren flexibel in te delen. Voor een deel thuiswerken is bespreekbaar. Salariëring is goed, afhankelijk van je ervaring.

Geïnteresseerd?
Ben je geïnteresseerd in deze functie en voldoe je aan de functie-eisen? Stuur dan je C.V. en korte motivatiebrief naar mikel@vuelandia.nl. Wil je eerst meer informatie? Neem dan telefonisch contact op met de heer Mikel van Nimwegen via 0900 – 440 00 00.

Deel dit...
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone

Reageer met Facebook:

Reacties:

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Vorige bericht

Nieuwe Commercieel Directeur Benelux Travix

Volgende bericht

MSC Star of the Month januari: Reisburo Dutax

Auteur

Dylan Cinjee

Dylan Cinjee

Dylan is begonnen als stagiair bij TravelPro. Na zijn stage kreeg Dylan de kans om te blijven bij TravelPro als lid van de redactie. Tijdens deze periode heeft Dylan zijn Bachelor in Tourism Management gehaald.