Vacature

Vuelandia zoekt medewerk(st)er Customer Support – gesloten

Vuelandia is op zoek naar een medewerk(st)er Customer Support. In deze diverse functie ben je verantwoordelijk voor het klantcontact met betrekking tot alle service gerelateerde verzoeken en vragen van klanten. Hierbij moet je denken aan hotel- en autohuur aanvragen in behandeling nemen en eventuele wijzigingen, klachten of problemen oppakken en afhandelen. Je probeert in alle gevallen een zo goed mogelijke service aan onze klanten te verlenen. Als medewerker Customer Support ondersteun je daarnaast ook de afdeling IATA met het beheer van queues, reserveringen en ticketing.

Functie: Medewerker Customer Support

Bedrijf: Vuelandia BV
Locatie: Hoofddorp

Datum plaatsing: 1 juli 2019
Sluitingstermijn: 15 augustus 2019

Salaris indicatie: Marktconform
Uren per week: 40 uur / 32 bespreekbaar
Te vervullen per: Direct / Nader te bepalen

Vuelandia Support
Ben jij op zoek naar een uitdagende en afwisselende baan waarbinnen je jezelf uitstekend kunt ontplooien? Heb jij de echte drive en maak jij het verschil? Dan nodigen we je uit om Vuelandia te komen versterken! De afdeling Customer Support vormt het hart van de organisatie. Binnen deze afdeling worden alle online- en offline boekingen, aanvragen en wijzigingen afgehandeld. Met onze klanten heb je voornamelijk contact via de email en telefoon.

Over de organisatie
Vuelandia is een snelgroeiend bedrijf binnen de reisbranche en een totaalleverancier (groothandel) op het gebied van reisproducten zoals hotels, vliegtickets en autohuur en Travel Booking Software. Afnemers zijn reisorganisaties zoals reisbureaus, (maatwerk) touroperators, mobiele reisagenten (ZRA’s) o.a. Face2face Travel, Personal Touch Travel, The Travel Company, ITAC , Sambasso, Yaxa Reizen, Live2Travel, TravelXL en VakantieXperts. Tevens bedienen wij het MKB. Scherpe inkoop, flexibele en betrouwbare systemen, goede service en laagdrempelig bedrijfsvoering, dat is waar Vuelandia bekend om staat en zich continue sterk voor maakt.


Wat wij van jou vragen

  • minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • je hebt een toeristische opleiding gevolgd en met succes afgerond;
  • minimaal 1 jaar ervaring binnen dit vakgebied of in een soortgelijke (commerciële) functie;
  • goede kennis van de producten vliegtickets, hotels en autohuur is een must;
  • ervaring met systemen zoals Sabre, Amadeus e/o Galileo is een pré;
  • goede kennis van het Microsoft besturingssysteem en Office pakket (Outlook/Word/Excel);
  • een enthousiaste persoonlijkheid met een klant- en servicegerichte houding;
  • stressbestendig;
  • administratieve vaardigheden;
  • planmatig en prioriteiten stellend kunnen werken;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk. Spaans e/o Frans een pré.
  • Wat hebben wij jouw te bieden?
  • Een informele gezellig werksfeer binnen een hecht team in een dynamische snelgroeiende organisatie;
  • persoonlijke ontwikkeling- en groeimogelijkheden.
  • een marktconform salaris naar gelang de ervaring;
  • laptop van de zaak.
  • Wij hechten enorm veel waarde aan een goede sfeer binnen het team, daarom hebben wij regelmatig diverse activiteiten onder het mom van teambuilding.

Ben je enthousiast?
Ben je enthousiast geraakt over deze functie en voldoe je aan de functie-eisen? Wij zien jouw cv en korte motivatie(brief) heel graag verschijnen. Stuur deze uiterlijk 15 augustus a.s. naar mikel@vuelandia.com. Wil je eerst meer weten of heb je vragen naar aanleiding van deze vacature? Neem dan telefonisch contact op met Mikel van Nimwegen via 0900 – 440 00 00. Kijk voor meer info op de website van Vuelandia.

© 2019, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

Untamed Travelling deelt gratis upgrade KLM Comfort Class uit

Volgende bericht

Ze zijn er klaar voor!

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.