CoronavirusNieuws

“We hebben een verantwoordelijkheid voor Nederland om Schiphol draaiende te houden”

Het coronavirus zorgt voor een unieke situatie in Nederland en daarmee ook op Schiphol. Het virus raakt iedereen steeds harder. Dit is te zien in de passagiersaantallen. Afgelopen vrijdag is het aantal reizigers op Schiphol gedaald met 38%, op zaterdag met 41%. Dit percentage zal de komende weken verder oplopen, gezien de recente ontwikkelingen. Er worden diverse scenario’s uitgewerkt, om op verschillende situaties op de luchthaven voorbereid te zijn.

“We hebben een verantwoordelijkheid voor Nederland om Schiphol draaiende te houden en verbonden te blijven met de rest van de wereld. Schiphol is onderdeel van de vitale infrastructuur. We houden de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten en ademen met de situatie mee. We bereiden ons samen met luchtvaartmaatschappijen, de overheid en partners voor op verdergaande scenario’s. Zoals Schiphol in kleinere omvang. Dat doen we verantwoord, met veel aandacht voor reizigers en medewerkers”, aldus Dick Benschop (CEO Royal Schiphol Group).

Bereid zelf de beste espresso met de espressomachines en het brede koffie-assortiment van KoffieTheePlaza! Reinigingsmiddelen voor apparaten zijn ook verkrijgbaar.

© 2020, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

TUI-reisbureau sluit tijdelijk de deur, dienstverlening gaat wel door

Volgende bericht

Feenstra Rijn Lijn annuleert alle riviercruises met vertrek t/m 12 mei

Auteur

Dylan Cinjee

Dylan Cinjee

Dylan is begonnen als stagiair bij TravelPro. Na zijn stage kreeg Dylan de kans om te blijven bij TravelPro als lid van de redactie. Tijdens deze periode heeft Dylan zijn Bachelor in Tourism Management gehaald.