De nichemarkt voor wellness-reizen zit enorm in de lift. “Mensen kiezen steeds vaker voor een reis waarbij lichaam en geest weer een worden, maar dat wil niet zeggen dat alle wellness-reizen zo well zijn.” Dat zegt Decio Sousa (Sales Manager bij SHA Wellness Clinic) tegen TravelPro.

Samen met Travel Impressions nodigde hij gisteravond tien reisagenten uit voor een heerlijk vijfgangendiner bij Restaurant De Kas in Amsterdam. Een diner dat past in het concept van SHA Wellness Clinic. Biologisch en uitgebalanceerd. “SHA is een vijf sterren Wellness Clinic in de bergen van Alicante en heeft een modern design met een internationale uitstraling. Een familiebedrijf dat dit jaar haar tienjarig jubileum viert. Onder de perfecte weersomstandigheden wordt bij SHA het startsein gegeven voor een gezonde levensstijl door verschillende health programma’s.”

Zo’n programma wordt op maat gemaakt door de professionele medewerkers. “Je komt terug als de beste versie van jezelf. We streven naar het creëren van een positieve verandering in de wereld, waar de maatschappij leert om een gezonde levensstijl te leiden en vervolgens van een langere levensduur kan genieten.”

“De vraag naar ons product wordt steeds meer. Iedereen is druk, mensen letten minder goed op hun eigen lichaam en op een gegeven moment is dat klaar, mensen willen dan weer meer tijd voor zichzelf en zijn op zoek naar de innerlijke rust. Wij bieden die tools om een gezonde levensstijl te creëren.” Een paar voorbeelden van de programma’s: Healthy Menopause, Weight Control Programme, Fitness programme, Anti-stress programme, Sha Life Reset en Anti smoking programme.

SHA Wellness Clinic is te boeken bij Travel Impressions, over de samenwerking zegt Sousa het volgende: “Travel Impressions is een zeer fijne partner om mee samen te werken, daar zijn we erg trots op.”