Nieuws

“Wij willen dé cruisepartij voor de retail worden”

Hoeveel pech kan je hebben. In januari van dit jaar kondigden Captain Cruise en Sambasso de lancering van CruiseWorld.nl aan en in maart ging de wereld op slot. “We hebben de afgelopen maanden ontzettend hard gewerkt aan onze ambitieuze plannen met ons team”, aldus Martyn Valkhoff (Commercieel Directeur Captain Cruise) die begin 2019 aan de slag ging bij Robert Pieter Gardenier (sinds april 2018 eigenaar van Captain Cruise). Valkhoff laat in een interview met TravelPro weten: “Wij willen dé cruisepartij voor de retail worden.”

© 2020, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Vorige bericht

Number 1 Voetbalreizen ontwikkelt voetbal bordspel

Volgende bericht

The Travel Company Leusden stapt over naar de TravelXL Groep

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.