Holland International heeft haar ‘…& the City’ campagne een week verlengd. Tot 15 november kunnen reisagenten én consumenten middels een speciale actie, waarbij zij een City-Trip moeten boeken naar één van de ‘…& the City’ bestemmingen, nog kans maken op designer shoes naar keuze. De vertrekdatum van de trip is gesteld op uiterlijk 31 maart 2011. Bij boeking maken klanten kans op vier waardebonnen van € 250, te besteden bij Shoebaloo. De winnaar kan zo een jaar lang, elk seizoen, nieuwe schoenen uitzoeken. De reisagent die de meeste ‘…& the City’ boekingen op zijn of haar naam heeft staan wordt zondag 21 november uitgenodigd voor een lunch in de PC Hooftstraat, gevolgd door een bezoek aan Dr. Fish. Hier worden de voeten van de reisagent verzorgd door kleine visjes, zodat deze helemaal klaar zijn voor nieuwe designer shoes. Na de beautybehandeling bij Dr. Fish wacht er een onthaal in Shoebaloo met champagne en hapjes. Hier mag de gelukkige reisagent een paar schoenen uitzoeken ter waarde van € 400. Meer informatie over de ‘…& the City’ campagne vind je op Smiles4U.