Het wordt tijd voor een nieuw reismerk en ik weet ook de naam al, namelijk YOLO Reizen: You Only Live Once.

In een tijd waarin miljoenen vluchtelingen op de poorten van Europa kloppen. De samenleving die op een soms wel erg platte manier worstelt met de komst van onze nieuwe medelanders. Als je een kwartiertje op Facebook rondkijkt, slaat je de schrik om het hart, terugsturen is daar de meest vredelievende opmerking. Een oorlog, in de regio waar deze nieuwe medelanders veel liever waren gebleven, die de omvang bereikt van de Eerste Wereldoorlog.

De EU die langzaam maar zeker op instorten staat, omdat welvaart verdelen veel gemakkelijker is dan solidair zijn met elkaar. En het enige wat je nog zeker weet, is hoeveel je voor je pensioen hebt betaald, maar totaal onzeker is hoeveel je ervoor terug gaat krijgen. Te veel zaken waar een mens van wakker kan liggen en dat terwijl je echt maar één keer leeft. Het is dus tijd voor een over de top reismerk.

Wij gaan bijvoorbeeld niet CO2-neutraal vliegen, van dat geld doen we wat leuks. Dus na ons de zondvloed, wij gaan leuke dingen doen! In de polonaise in de flat business class met één of meerdere alcoholische versnaperingen in de hand, onderweg naar de mooiste hotels op de mooiste plekjes op deze aardbol. U boekt de leukste en extravagantste vakanties bij YOLO Reizen.

De enige valide reden die u kunt hebben om niet bij ons te boeken, is dat u boeddhist bent, dan leeft u toch meerdere malen. Wellicht is het een idee om YOLO het ANVR-Congres 2016 op Curaçao te laten organiseren, hierboven staan genoeg congres-thema’s. Gewoon omdat het kan.

Tom van Apeldoorn
tom@travelpro.nl