Blogs

Zalando

Het jaar zit er bijna op, ik heb even geen zin om weer een ingewikkeld verhaal te schrijven over de branche.

Ik ben in kerstsfeer, zogezegd, kaarsjes aan, een mooi boompje kortom alles voor elkaar. Net nog even Shownieuws gekeken en Beau is erg boos op Albert die op zijn beurt weer kwaad is op Onno. Zo dom van Onno om zich in de hal van een Maastrichts hotel te laten fotograferen met het familiespeeltje. In deze tijd mag je als burgemeester ook helemaal niks meer.

Maar toch even zeuren moet ook kunnen, ik wil graag de titel van de meest irritante man van 2013 uitrijken. Nee het is niet Julius ter Haar of Alberto Stegeman, ook al scoorden zij vrij hoog bij onze peiling.

De titel meest irritante man van 2013 gaat naar de Zalando man, een dunne spriet en volgens mijn vrouwelijke collega’s totaal niet aantrekkelijk. En toch hordes gillende vrouwen achter zich aan. Die jongen kan er niets aan doen, die ziet er nou éénmaal zo uit en verdient wat bij.

Maar heren de reclamemakers, dit geloofd toch geen hond, ik weet waarom ze gillen. Er wordt gegild, omdat je laarzen kunt bestellen in wel drie kleuren en in drie maten, negen paar laarzen in een keer thuis bezorgd. De ultieme droom van menig vrouw, een mini-schoenenwinkel
in huis, gewoon omdat het kan, alhoewel voor een paar dagen dan.

En dan is de pret afgelopen en moet die stapel terug naar het postkantoor. En wie moet dat dan doen? Uiteraard, dat mag ik dan doen in de stromende regen. Niks geen Bol.com gevoel, maar gedoe!

Op de lijst met meest gekozen websites van een niet nader te noemen reisbedrijf staat reisburoactueel.nl op de eerste plaats (dames, mijn dank, blijven we doen zonder kosten), maar op de tweede plaats , inderdaad Zalando, het moet niet gekker worden. Dus dames, niet meer naar
Zalando maar naar de winkel, gezellig.

Het mannetje thuis ook blij en jij lekker een middagje de stad in met je vriendinnen. En je weet het niet, maar nooit voor hetzelfde geld boekt het meisje dat je helpt haar volgende vakantie wel bij jou.

Mijn slogan voor 2014: een online gekochte Alberto Stegeman vakantie kan je niet terug sturen.

Fijne feestdagen!

Tom van Apeldoorn
t.van.apeldoorn@reisburoactueel.nl

© 2013, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

1 Comment

  1. Amanda Peijters
    23 december 2013 at 13:56

    Helemaal mee eens!! Help elkaar als ondernemers en bedenk samen leuke acties die een win win situatie opleveren.

Vorige bericht

Boeing British Airways raakt gebouw in Johannesburg

Volgende bericht

Diana Romijn winnares Roadshow Curaçao

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.