Software-ontwikkelaar 1TIS heeft zijn klantportfolio uitgebreid met onder andere Birdingbreaks, Maaskant Reizen en Dalstra. Ook de niche-specialisten Eigen Wijze Reizen, Oppenheim Travel en Norske Turist Service hebben voor het bedrijf gekozen, en recent Senlac Tours als meerdaagse schoolreizenspecialist en Comesta Reizen als groepsreizen op maatspecialist.

Rico van Loenen: “Wij hebben voor onszelf een stip op de horizon gezet en willen in de komende jaren een gezonde groei voor ons bedrijf bewerkstelligen. Wij zijn er klaar voor om te groeien en onze software verder in de reisbranche, de incentive-markt en de busverhuurbedrijven te gaan implementeren. Wij hebben gekozen voor een productopbouw per klantgroep en dit houdt in dat wij modules hebben ontwikkeld met specifieke bouwstenen. Een incentive-bedrijf heeft immers andere wensen met betrekking tot de productopbouw van onze software, dan een bus-touroperator of verre reizen specialist én vanuit deze gedachte richten wij de producten per niche (klantgroep) in.”