Nieuws

Bijna 850(!) deelnemers aan kras & win actie Grand Prix studiereis Sunny Cars

De kras & win actie met kans op 28 plekken voor de Grand Prix Sunny Cars studiereis in september is met bijna 850 deelnemers een groot succes geworden, zo laat Sunny Cars weten. In totaal hebben alle deelnemers samen 4.954 krasloten bij elkaar gespaard. Mia Groote Veldman van ABC Travel heeft met 34 stuks de meeste krasloten verdiend.

Afgelopen vrijdag was de laatste dag van de actieperiode die op 22 mei begon. Bijna vijf weken lang konden krasloten verdiend worden door het maken van boekingen. Daarnaast konden tijdens de actieperiode in totaal acht extra krasloten verdiend worden door het maken van de inschrijfquiz, twee e-learnings, lidmaatschap van de Facebook groep van het Sunny salesteam en het oplossen van vier pittige hersenkrakers. Hoe meer krasloten, hoe meer kans op een van de studiereisplekken of andere mooie prijzen. Want naast de studiereisplekken kun je ook heel veel korting op autohuur, cadeaukaarten ter waarde van € 25, Sunny trolleys, On a roadtrip reisboeken, Sunnies voor het bonusprogramma, Doppers, hamandoeken, repen Tony’s Chocolonely en nog veel meer winnen.

Met de actie heeft Sunny Cars voor het eerst plekken op de jaarlijkse studiereis via krasloten verdeeld, zodat iedereen evenveel kans maakte. De studiereis van 25 t/m 28 september zelf ondergaat ook een spectaculaire make-over. In het gloednieuwe concept, de Grand Prix Sunny Cars, draait het nog meer om de roadtrip ervaring. Het wordt een trip van drie dagen fun, kennis en spel. In vier teams van acht personen ontdekken de deelnemers aan de hand van GPS-opdrachten een populaire autohuurbestemming (welke, dat houden we nog even geheim) en leren de reisagenten onderweg meteen waarom een huurauto daar onmisbaar is. Én hoe je die er het beste kunt verkopen. Er gaan dus 32 reisagenten mee, veel meer dan voorheen.

De absolute topexperts in autohuur, de kwartaalwinnaars van de Smile Society Top 100, hebben hun plek al verdiend. Zij beheersen als geen ander de kunst een huurauto te verkopen. Daarom worden zij de vier teamcaptains. Onder de bezielende leiding van Vivian van Riet, Tim Zegveld of Annemarie van Erp komen de teams gegarandeerd met een smile én meer autohuurkennis thuis. En misschien ook nog wel als het winnende team van de Grand Prix Sunny Cars editie 2018! Begin augustus wordt de vierde kwartaalwinnaar bekend gemaakt, dus er is nog één plek als teamcaptain beschikbaar.

Marco Ammerlaan, Director of Sales Netherlands, Belgium & France bij Sunny Cars, over de incentive: “Bijna 850 deelnemers, geweldig toch! Vooraf hoopten wij op 400 deelnemers en we zouden al heel blij zijn geweest met 500. Dat het er zo veel meer zouden zijn, konden we alleen maar van dromen. Al deze deelnemers hebben zich via een kennisquiz ingeschreven, waardoor we belangrijke informatie over autohuur en Sunny Cars hebben kunnen overbrengen. Ook is een duidelijke stijging zichtbaar in het aantal boekingen ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar en heeft de Facebook groep van het salesteam honderden nieuwe leden. De deelnemers hebben dus flink hun best gedaan om extra krasloten te verdienen. Dat zagen we ook aan de GPS-opdrachten die we als extra spelelement hebben bedacht als voorproefje op de rally tijdens de studiereis. Maar liefst 38 reisagenten wisten al deze echte hersenkrakers op te lossen. En geloof ons, ze waren niet eenvoudig! Door al dit enthousiasme hebben we halverwege besloten het aantal prijzen flink uit te breiden, zodat al die moeite niet voor niets is geweest. Ons kantoor lijkt de komende twee weken door het versturen van die bijna 5.000 krasloten en vele prijzen meer op een postkantoor, maar dat is het zeker waard. Nu op naar de Grand Prix Sunny Cars studiereis zelf!”

© 2018, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

Fly to the West aangesloten bij SGRZ

Volgende bericht

Einde tijdperk: merknaam 'Sunjets.be' gaat op in TUI

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.