Al bijna 30 jaar is All Ways een gevestigde naam in de Belgische cruisebranche, maar het bedrijf gaat zich met nieuwe reizen, nieuwe schepen en een nieuwe website meer en meer richten op de Nederlandse markt.
Het van oorsprong Belgische bedrijf biedt culturele cruisereizen aan vanuit vier kantoren in België. Het concept van All Ways onderscheidt zich van anderen door de kleinere schaal en persoonlijke benadering. De reisbegeleiders, het entertainment en de sprekers en gidsen zijn allemaal Nederlandstalig. Het entertainment aan boord is volgens het bedrijf van hoge kwaliteit en bestaat naast artiesten ook uit professionele sprekers en experts, die net als de reisbegeleiding allemaal Nederlandstalig zijn.
“Voor de zeecruises, naar bijvoorbeeld Spitsbergen, de Britse eilanden en Noorwegen, vaart All Ways niet met massale zeekastelen, maar kiest sfeervolle schepen op mensenmaat”, zo laat het bedrijf weten. Naast zeecruises biedt All Ways ook verrassende riviercruises aan. Onder het aanbod bestemmingen als Portugal, Birma, Cambodja en Rusland.
All Ways acht het moment daar om haar moment op de Nederlandse markt te vergroten. “Cruises gingen lange tijd gebukt onder een stigma van overdadige luxe, themavakanties en massatoerisme. Gelukkig ontdekt het Nederlandse publiek dat het aanbod in deze branche veel breder is. Voor iedere soort reiziger is een passend cruise-concept.” Om de nieuwe koers van het merk extra kracht bij te zetten is deze maand de nieuwe website van All Ways gelanceerd. All Ways Cruises is niet aangesloten bij SGR of een gelijkwaardig Nederlands garantiefonds, maar is lid van S Amlin Insurance SE, een in Brussels gevestigde verzekeraar die wereldwijd actief is.